امروز: چهارشنبه 18 تير 1399

سال 1399

پیام سال
ارتباط با مدیر شکایت پیشنهادات

سامانه فیش حقوقی

فیش حقوقی

سامانه آموزش کارکنان

آموزش کارکنان

هواشناسی

پیوندهای مفید

رهبری
رئیس جمهور
دولت
جهادکشاورزی
سازمان شیلات ایران
ایانا
تحقیقات
info fish
پژوهشکده میگوی کشور

آمار بازدید سایت

 

بازدید امروز: 488
بازدید دیروز: 4234
بازدید کل: 3506294

افراد آنلاین: 15

تاريخ انتشار: 04 اسفند 1398 - 10:20
 معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران گفت: با افزايش قدرت موتور و نيز ناوگان صيادي، فشار مضاعف بر منابع و ذخاير دريايي وارد شده و در نتيجه، آينده ي معيشتي جامعه صيادي را به مخاطره مي اندازد.
افزايش قدرت موتور ناوگان صيادي، ذخاير دريايي را به خطر مي‌اندازد
دكترنبي اله خون ميرزايي رئيس سازمان شيلات ايران در رابطه با دليل مخالفت سازمان شيلات با افزايش قدرت موتورهاي قايق‌هاي صيادي اظهار كرد: مخالفت سازمان شيلات با افزايش قدرت موتور قايق هاي صيادي به علت محدويت منابع و ذخاير دريايي است.
وي افزود: با افزايش قدرت موتور و نيز ناوگان صيادي، فشار مضاعف بر منابع و ذخاير دريايي وارد شده و در نتيجه، آينده معيشتي جامعه صيادي را به مخاطره مي اندازد.
دكترخون ميرزايي در خصوص تصويب سهميه بنزين قايق هاي صيادي خاطرنشان كرد: ما دستگاه تخصصي صاحب نظر در زمينه قاچاق سوخت نيستيم و اظهار نظر هم در اين زمينه نمي كنيم.
رئيس سازمان شيلات ايران تصريح كرد: آنچه به ما مربوط است صيد، تلاش صيادي و توليد با توجه به ميزان تخصيص سهميه سوخت است كه آن را برنامه ريزي و مديريت مي كنيم و سهميه سوخت متناسب با تلاش صيد و صيادي منظور شده است.
منبع: خبرگزاري ايانا


نظرات کاربران
هنوز نظري براي اين مطلب ارسال نشده.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]