امروز: جمعه 15 آذر 1398
سال 1398

سامانه فیش حقوقی
سامانه آموزش کارکنان
هواشناسی
پیوندهای مفید
نظرسنجی
آمار بازدید سایت
بازدید امروز: 4121
بازدید دیروز: 2611
بازدید کل: 2901372
افراد آنلاین: 12

به نام خدا
ما به عنوان خدمتگزار تعهد داریم
- وقت شناس باشیم
- خوش رویی و متانت دربرخوردبا همکاران ومراجعین را سرلوحه کارمان قرار دهیم .
- دربرابر ارباب رجوع وقانون فروتن باشیم.
- با راهنمایی وارایه اطلاعات لازم وکامل به مراجعان ازسرگردانی آن ها جلوگیری کنیم.
- بارعایت عدالت ،انصاف وعدم تبعیض خدمات لازم را به ارباب رجوع ارایه نماییم .
- به خواسته های ارباب رجوع دقت نموده ودرارایه هرچه بهتر خدمات به آن ها تلاش نماییم .
- به وعده های خود در قبال ارباب رجوع به درستی عمل نماییم .
- وظایف خودرا به طور موثروکارآمد همراه با سرعت ومنطبق با قوانین ومقررات سازمانی انجام دهیم
- ازهرگونه مظاهر فساداداری مانند توصیه ، رشوه و ... خودداری نماییم .
- ارزشها و هنجارهای فرهنگی واجتماعی جامعه را رعایت نماییم .
از شما به عنوان ارباب رجوع انتظار داریم :
- اطلاعات لازم را جهت انجام خدمت بهینه وسریع به همکاران ارایه نمایید .
- اطلاعات مورد نیاز را به درستی وشفاف دراختیار ومسوولین قرار دهید .
- هنگام مراجعه صبروشکیبایی داشته باشید .
- قلمرو اختیارات ومسوولیت ها ی هرفرد را بشناسید
- درصورت مشاهده موارد خلاف قانون وعدم برخورد مناسب همکاران مراتب را به دبیرخانه طرح تکریم ارباب رجوع اعلام فرمایید .
- پس از خاتمه کارتان دراین اداره درصورت تمایل نسبت به تکمیل نمودن برگه پرسشنامه که در محل درب خروجی اداره ارایه خواهد شد دربهینه سازی امورجاری اداره مشارکت فرمایید .
دبیرخانه طرح تکریم مردم وجلب رضایت ارباب رجوع